Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ha elengeded a gázt, biztos a bukta - kipróbáltuk a Honda terepmotoros képzését

A Honda motoros vezetéstechnikai centruma, a Safety Hungary újfajta kurzussal bővítette a kínálatát, amelyen a terepmotorozás alapjaival lehet megismerkedni. Az egynapos földtúrás után garantált az izomláz és jó néhány lila folt begyűjtésére is komoly esély van, de legalább egyszer ki kell próbálnia a keresztbemotorozást annak, aki egy kicsit is vonzódik a kétkerekűekhez. Aztán meg úgy is rá fog szokni.

Fotó: Nógrádi Attila [origo]

Nagyjából ennyi kell a mókához, és persze egy elhagyatott földes placc

0 Tovább

Piros, sárga, fekete - Pannónia P20 exportkivitelek

Nem tudni, mennyi Pannónia létezik még Németországban, de itthon biztosan van néhány eredetileg az NSZK-ba exportált példány.

Fotó: Ocskay Zoltán (Veterán Autó és Motor)

Eredetileg német exportra gyártott motor. A hátsó rugóstagtól eltekintve teljesen autentikus
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)

0 Tovább

Festett cici már nyomokban sincs - motorkiállítás a Hungexpón

Az idén egy sportautó- és egy tetoválókiállítással együtt tartják a háromnapos Budapest Motor Fesztivált, amely a motorpiaccal együtt ugyan összement az előző évekhez képest, de még így is ez számít Magyarország legnagyobb kétkerekű-seregszemléjének.

Fotó: Tuba Zoltán [origo]
A pénteki nyitás után hamar megtelt a Hungexpo A pavilonja látogatókkal
(Még több kép a galériában, kattintson a képre!)

0 Tovább

200 lóerős zöldség - Kawasaki Ninja ZX-10R-bemutató

2011-re csak a Kawasaki vette fel a kesztyűt a legnagyobb japán motorgyárak közül, hogy visszavágjon a BMW-nek, amely tavaly gyakorlatilag letarolta az ezres sportmotorok piacát az S 1000 RR-rel. A Kawasaki válasza 200 lóerős és 198 kilót nyom a mérlegen, és az első tesztek alapján ezt emlegetik minden idők legjobb ezres Kawasakijának.

Forrás: Kawasaki

A japánok közül csak a Kawasaki vette fel a kesztyűt 2011-re
(Még több gyári fotó a galériában, kattintson a képre!)

0 Tovább

Mínusz tízben motorozni - fedett pályás vezetéstechnikai tréning

Bokáig érő hóban és mínuszokban is lehet úgy motorozni, hogy szikrázva leérjen a lábtartó, csupán egy kis rutin és nem utolsó sorban egy fedett gokartpálya kell hozzá. Kipróbáltuk a Honda téli üzemmódra kapcsolt vezetéstechnikai kurzusát, amellyel a téli kényszerpihenő alatt is szinten tarthatjuk és fejleszthetjük motorozási tudásunkat.

Fotó: Nógrádi Attila [origo]

Jó időben a gokartpálya közvetlen szomszédságában zajlik az oktatás
(Még több fotó a galériában, kattintson a képre!)

0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek